Доставка

Delivery

Безплатна доставка при поръчка над 199лв.

Refresh

Безплатно връщане на стока до 60дни от покупката

Box

Изпращаме веднага, всички продукти са насклад

Resize

Доставка на пратки с големи размери

Доставка на адрес

Пратката е много голяма или тежка? Поръчайте си доставка до вкъщи на какъвто и да е адрес в България.

Доставка на адрес- Спиди

Доставка на адрес- Спиди

Още По-малко
14,90 лв.

Основна информация

  • Поръчката ви, ще бъде доставена на посоченият от вас адрес до 5 работни дни от нейното изпращане.
  • Линк за проследяване на пратката, ще намерите в имейла от превозвача, който ще получите след като му предадем пратката. Пратката можете да проследите на адрес: https://tracking.postabezhranic.cz/.
  • В деня на доставката с вас ще се свърже куриера.
  • При заплащане с наложен платеж можете да платите в брой или с карта.
  • Можете да се свържете с клиентският сервиз на Спиди на тел. 0 7001 8001

Кога ще пристигне пратката?

Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 3-5 работни дни.

Ако пропуснете доставката?

Ако не сте вкъщи по време на доставката и ако не се договорите с куриера, ще бъде направен втори опит за доставка на следващия ден. Ако желаете пратката да бъде доставена в друг ден, можете да се свържете с клиентския сервиз на Спиди и да направите промяна на деня на доставка или да пренасочите пратката към офис. Пратката ще ви очаква в офиса 7дни.

Доставка на адрес - Еконт

Доставка на адрес - Еконт

Още По-малко
14,90 лв.

Основна информация

  • Поръчката ви, ще бъде доставена на посоченият от вас адрес до 5 работни дни от нейното изпращане.
  • Линк за проследяване на пратката, ще намерите в имейла от превозвача, който ще получите след като му предадем пратката. Пратката можете да проследите на адрес: https://tracking.postabezhranic.cz/.
  • В деня на доставката с вас ще се свърже куриера.
  • При заплащане с наложен платеж можете да платите в брой или с карта.
  • Можете да се свържете с клиентският сервиз на Еконт на тел. 0 7001 7300.

Кога ще пристигне пратката?

Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 3-5 работни дни.

Ако пропуснете доставката?

Ако не сте вкъщи по време на доставката и ако не се договорите с куриера, ще бъде направен втори опит за доставка на следващия ден. Ако желаете пратката да бъде доставена в друг ден, можете да се свържете с клиентския сервиз на Еконт и да направите промяна на деня на доставка или да пренасочите пратката към офис. Пратката ще ви очаква в офиса 7дни.

Доставка на адрес- Gebrüder Weiss

Доставка на адрес- Gebrüder Weiss

Още По-малко
Resize nadměrné zásilky
79 лв.

Основна информация

  • За големите или тежките продукти, които не може да бъдат изпратени със стандартните куриерски фирми.
  • Съобщение по телефона преди доставката и известие 30 минути преди доставката.
  • Шофьорът ще остави палетата пред портата или входната врата. Пренасянето на продукта до горните етажи за съжаление не е част от услугата.
  • Поръчката трябва да бъде платена предварително, заплащане с наложен платеж не е възможно.
  • Можете да се свържете с клиентския сервиз на Gebrüder Weiss на телефон + 359 2 9700 400.

Кога ще пристигне пратката?

Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 6-8 работни дни.

Вземане на пратката от офис

Не искате или не можете да чакате куриера? В този случай можете да си изберете вземане на пратката от офис на Спиди или Еконт.

PACKETA - вземане на пратка от офис

PACKETA - вземане на пратка от офис

Още По-малко
13,90 лв.

Основна информация

  • Ще изпратим пратката до офис на Спиди или Еконт.
  • До офис е възможно да изпратим пратка до 10 кг.
  • Пратката ще Ви очаква в офиса 5 дни. Ако през тези дни не си вземете пратката, тя ще бъде автоматично върната на нашият склад.
  • Конкретен офис можете да изберете в кошницата в стъпка 2- Доставка и заплащане. Там също ще видите дали е възможно да заплатите с карта в офиса.
  • За състоянието на своята пратка, ще бъдете информирани с имейл (в него ще получите номера на товарителницата, с номера можете да проследите своята пратка на адрес www.zasilkovna.cz/en), също така ще получите и съобщение на телефона, когато пратката пристигне в офиса.

Кога ще пристигне пратката в офиса?

Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 3-5 работни дни.

Допълнителна информация

Мога ли да проследя своята пратка? Да. Състоянието на пратката можете да следите на страниците на превозвача. Номера на товарителницата и линк за проследяване, ще получите от превозвача веднага щом му предадем пратката.

Какво да направя, ако пратката е повредена? Когато приемате пратката от куриера или си взимате пратката от офис винаги добре я разгледайте. Не приемайте пратка, която е повредена. Ако продуктът е повреден - счупен, но опаковъчната кутия не е повредена е нужно възможно най-скоро да се свържете с нашият клиентски сервиз.

Phone +359 2 493 0149
Email info@kulina.bg
по-пт 9:00-17:00

Искате да върнете продукт или да направите рекламация?

Ние сме първокласен магазин и първокласните услуги са за нас нещо естествено. Това включва и връщането на продукти.При нас имате възможност да върнете продукт до 60 дни от приемането на пратката, вместо 14-те дни по закон. Връщането ще е безплатно с куриер DPD, който можем да ви изпратим.

За комфорта при връщането на продукт или рекламация се грижи куриера от DPD.

DPD

Цялата информация за връщането на продукт безплатно ще намерите тук.

Не намерихте ли, това което търсите?
ВСИЧКО ЗА ПАЗАРУВАНЕТО В KULINA