Eva Solo

Красивият дизайн е всичко. Това е визията на дизайнерите на Eva Solo, които ви предлагат елегантен скандинавски дизайн и аксесоари за кухнята, дома, градината, терасата и барбекюто. Вижте се с приятели, пийте по чаша вино и се влюбете в интериора си.
578 items total
Чайник NORDIC KITCHEN 1л, черен, Eva Solo
85 лв
ES502755
Огнище FIRECUBE 45 см, стомана, Eva Solo
1 083 лв
ES571144
Огнище FIRECONE 63 см, стомана, Eva Solo
909 лв
ES571094
Огнище FIRECYLINDER, Eva Solo
Outlet
987 лв –53 %
Огнище FIRECYLINDER, Eva Solo
На склад (4 бр.)
463 лв
ES571142
Огнище FIREGLOBE 54 см, Eva Solo
Огнище FIREGLOBE 54 см, Eva Solo
На склад (10 бр.)
816 лв
ES571099
Чаша за червено вино 500 мл, Eva Solo
51 лв
ES541002
Up
More products

EVA Solo - История на марката, мисия и емблематичен дизайн

Коя беше Ева? Историята на марката

Eva Solo е датски семеен бизнес, създаден преди повече от 100 години от Kaй Роде Фог. Компанията е кръстена на дъщерята на управителя и сега е собственост на представител на четвъртото поколение на семейството - Ян Енгелбрехт, който е син на Ева. Първата дизайнерска класика на компанията беше нейната машина за рязане на хляб и месо от 1952 г. Тъй като дизайнерите на компанията следваха еволюцията на съвременния дом, те скоро започнаха да предлагат и кухненски принадлежности, които не бяха създадени само да улеснят работата в кухнята, но достатъчно стилни, за да бъдат изложени на показ в отворени кухни, които станаха популярни през 70-те години.

През 1997 г. Eва основава малка гама кухненски прибори, които стават много популярни. Линията е наречена Eva Solo, защото се състои от „соло" продукти. Те се оказаха толкова голям и траен успех, че през 2010 г. цялата компания беше преименувана на Eva Solo. Днес Eva Solo e базирана близо до Копенхаген, Дания и е известна в цял свят с функционалния и висококачествен дизайн на своите продукти.

Мисия и ценности на марката Eva Solo

Компанията има за цел да предостави емоционални, висококачествени и иновативни продукти за дома, които резонират с личността на своите клиенти, като същевременно са иновативни по отношение на техния дизайн, функционалност и избора на материалите. Четирите основни ценности на марката са: страст, почтеност, иновации и бизнес проницателност. Когато става въпрос за домовете на клиентите, продуктите на Eva Solo трябва да направят живота им по-лесен и по-стилен.

Продукти Eva Solo - „Да, но…"

През 1949 г. Ева пуска на пазара шейкър за брашно с капак, който служи и като сокоизстисквачка за цитрусови плодове. Тази двойна функция беше революционна идея и популяризирана с фразата „Да, но…". Да! Това е шейкър за брашно ... но е и сокоизстисквачка за цитрусови плодове! Днес Eva Solo все още проектира, така че да подобри съвременния дом и да улесни живота, като се възползва максимално от всеки един продукт, за да го направи не само красив и издръжлив, но и функционален.

Каталогът на компанията включва не само продукти за кухнята, но и за трапезарията, всекидневната, банята и градината и се състои от три марки: Eva Solo (ежедневни продукти за дома с продуктови категории:& nbsp; готвене, сервиране, начин на живот и outdoor), Eva Trio (съдове за готвене, кухненски прибори и порцелан, отразяващи професионалното качество за дома) и Eva (серия от продукти за печене и готвене във фурна: меки силиконови форми за хляб и кексове, тави и форми за хляб с незалепващо покритие SLIP-LET®).

Дизайнерите на Eva Solo и емблематичния дизайн

През годините компанията установява тесни работни отношения с водещи дизайнери и занаятчии. Един от най-видните дизайнери в историята на Ева Соло беше дизайнерският дует, ръководен от Клаус Йенсен и Хенрик Холбек, които проектират всеки един продукт в продължение на 15 години.

В края на 70-те години компанията си сътрудничи с известния дизайнер Оле Палсби, който проектира най-добрата серия от тенджери и тигани, които сега формират марката Eva Trio. Тези продукти са известни със своя отличителен дизайн, възможност за комбиниране, професионално качество и факта, че тенджерите могат да се подреждат една върху друга.

Eva Solo също е работила с Томас Педерсен и дизайнерското студио ARDE - един от водещите експерти в скандинавския дизайн на мебели.

През годините марката Eva Solo е удостоена с повече от 200 международни награди за дизайн, включително iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards и Designpresi. Най-популярните продукти от серията Eva Solo са: