ЧЗВ

Поръчка
Плащане
Транспорт
Замяна, връщане и рекламация
Други въпроси

Как мога да променя или анулирам поръчка?

Моля, свържете се с нашия клиентски сервиз колкото може по-скоро на +359 2 437 2174, или на имейл info@kulina.bg.
След като поръчката бъде предадена на превозвача, спедиторските компании не ни позволяват да променим или анулираме поръчката.
Ако желаете да замените някои продукти или да поръчате допълнително, ще се радваме да Ви изпратим стоките безплатно в отделна пратка, не е нужно да чакате на доставка и връщане на оригиналната поръчка.
Ако вече сте получили пратката, но вече не я искате, можете просто да я върнете безплатно.
Подробна информация за връщане тук: https://www.kulina.bg/vsichko-za-pazaruvaneto/protsedura-za-vrshchane-na-stoki/

Как да получа фактура за поръчката?

Фактура ще Ви изпратим по електронен път на имейл, веднага щом я предадем на избрания от Вас превозвач.

Къде ще разбера статуса на своята поръчка?

В случай, че сте регистрирани клиенти на Kulina.bg, информация за поръчката ще намерите като влезете в акаунта си на Моят акаунт – Поръчки. За изпращането на поръчката ще Ви информираме и на имейла, който сте въвели при създаване на поръчката. Можете да проследите поръчката и на страницата на превозвача – подробна информация на https://www.kulina.bg/kulina-2/proslediavane-na-vashata-porchka/.

Мога ли да поръчам по телефона?

Не. Поръчката трябва да бъде направена през онлайн магазина или може да ни я изпратите писмено на имейл. С удоволствие ще Ви помогнем да преминете през процеса на поръчка по телефона, обадете ни се на +359 2 437 2174 и ще се радваме да сме Ви от помощ.

Какви методи на плащане мога да използвам?

Заплатете така, както сте свикнали! У нас можете да използвате всички методи на плащане. Подробна информация можете да намерите на линк https://www.kulina.bg/vsichko-za-pazaruvaneto/vsichko-za-plashchaneto/.

Безопасни ли са платежните транзакции?

За нас сигурността при транзакция е много важна. Данните, въведени при регистрация използва само компанията Kulina. Всички лични данни са поверителни, съгласно разпоредбите на „Закона за защита на личните данни". Използваме най-модерни технологии за сигурност, за да защитим онлайн платежните транзакции.

Как да използвам ваучер за намаление?

Добавете стоките в кощницата. В първата стъпка на кошницата поставете отметка в полето" Имам ваучер за намаление/подарък“. След това ще се появи поле за въвеждане на ваучера:

Потвърдете с бутона „Потвърди". Ако купонът е валиден, цените ще бъдат преизчислени и ще се покаже новата стойност на Вашата кошница.

Мога ли да използвам повече от един ваучер наведнъж?

В рамките на една поръчка можете да използвате само един ваучер. Изключение правят ваучерите за подарък – тук предоставяме възможност едновременно да използвате купон за отстъпка и да платите с ваучер за подарък, моля, пишете ни на info@kulina.bg, трябва да приложим ръчно един от кодовете, след изпращане на поръчката. Тази ръчна корекция ограничава можностите за плащане само на наложен платеж или банков превод, тъй като след изпращане на поръчката ние намаляваме крайната цена.

Как да използвам ваучер за подарък?

Понеже знаем колко труден и изборът на подарък понякога(особено ако въпросният човек „няма нужда от нищо") подготвили сме Ви ваучери за подарък – с НАДстандартни и НЕстандартни условия за ползване. Наистина! Разгледайте подробности тук: https://www.kulina.bg/kak-da-izpolzvate-podarchen-vaucher/.

Осигурявате ли безплатна доставка?

Ако поръчате за повече от 199 лв., получавате безплатна доставка от нас. С изключение на стоки с големи размери, изпратени на палета, за които не предоставяме безплатна доставка.

Колко струва доставката?

Цената на доставката варира в зависимост от избрания начин за доставка. Информация за куриерите и доставка до техен офис, включително цените, можете да намерите на https://www.kulina.bg/vsichko-za-pazaruvaneto/vsichko-za-dostavkata/

Какъв е срокът за доставка?

Всички стоки, които виждате, са на склад. Обикновено доставяме пратки до 5-6 работни дни (при плащане с банков превод срокът за доставка е с 1-2 дни повече).

За своя сметка ли трябва да изпратя стоки за връщане?

Предоставяме първокласни услуги, дори и при връщане на стоки. Ако изберете вземане от адрес с куриер на DPD, обратната доставка ще е безплатна за Вас.

Ако решите да използвате собствен превозвач, изпратете ни копие от разписката и ние ще Ви възстановим разходите.

Подробна информация тук: https://www.kulina.bg/vsichko-za-pazaruvaneto/protsedura-za-vrshchane-na-stoki/.

Връщате ли и пари за доставка?

Ако връщате цяла поръчка ще Ви възстановим разходите за доставка. В случай, че връщате само част от продуктите, ще възстановим само цената на тези продукти.

След колко време ще получа сумата за върнатите стоки?

В случай, че сте платили през портала GoPay (плащане с карта, незабавен трансфер, Google Pay) сумата ще бъде изплатена на сметката/картата, от която е извършено плащането. При плащане с наложен платеж или банков превод, ще преведем сумата по сметката, която посочите във формуляра за връщане, или въведете, когато създавате онлайн казус. Всичко това най-късно до 7 дни от доставката на върнатите стоки в нашия склад.

Колко време отнема обработката на рекламация?

Вашата рекламация ще бъде обработена до 30 дни от доставката на рекламираните стоки в нашия склад.

Как протича рекламацията?

Изпращате ни стоките обратно.

Можете да следите статуса на Вашата рекламация в приложението Retino. При създаване на заявката ще получите линк и подробна информация.

Цялата процедура можете да намерите тук: https://www.kulina.bg/vsichko-za-pazaruvaneto/protsedura-za-reklamatsiia/.

Как да опаковам стоките за връщане и какво трябва да съдържа пратката?

Ако е възможно изпратете върнатите стоки в оригиналната опаковка, заедно с разпечатан формуляр за връщане (ако вече нямате разпечатания формуляр, попълнете онлай версията тук).

Опаковайте стоките така, че да не бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехите предмети.

Kакво да направя ако след 14 дни още не съм получил парите си?

Свържете се с нащия център за обслужване на клиенти на имейл info@kulina.bg, незабавно ще проверим връщането на сумата.

Как да процедирам ако съм получил нещо различно или нещо липсва в пратката?

Онформирайте ни чрез формуляра Retino, който е на сайта https://www.kulina.bg/vsichko-za-pazaruvaneto/protsedura-za-reklamatsiia/ и изберете подходяшия тип заявка.Ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро и ще разрешим ситуацията.

Не знам какви ножове (тенджери, тигани…) да избера. Ще ме посъветва ли някой?

Разбира се, с удоволствие. По темата за избора на основно кухненско оборудване (ножове, тенджери, тигани, скари…) сме написали за Вас изчерпателно ръководство за пазаруване: https://www.kulina.bg/konsultant-za-pazaruvane/. Или ни пишете, сме тук за Вас!.

Бих искал/а да избера при вас подарък, ще ме посъветвате ли?

С удоволствие! Подготвили сме Ви ръководство за подаръци – независимо дали търсите подарък за сватба, за него/нея , за любители на храната или виното, тук винаги има много вдъхновение.

Разгледайте нашето ръководоство за подаръци и със сигурност ще си изберете: https://www.kulina.bg/tyrsish-podaryk/.

Мога ли да закупя при вас ваучер за подарък?

Да, и то какъв! Нашите ваучери за подарък имат НЕстандартни и НАДстандартни условия за ползване (например изплащаме цялата сума на получателя, ако нищо, наистина нищо не си избере). Сериозно!

Разгледайте подробностите тук: https://www.kulina.bg/podarchni-vaucheri/.

Не намерихте отговора на въпроса си?

Обадете ни се на +359 2 437 2174 или ни пишете на info@kulina.bg и с удоволствие ще Ви отговорим.