Връщане на стоки

Процедура за връщане

Връщането на стоки никога не е било по-лесно! Имате възможност да се откажете от договор в рамките на 60 дни от покупката, без да посочвате причина. Как?

За продукти с обикновени размери (до 30 кг. и най-дългата им страна до 60 см)

Pencil

Попълнете формуляр за отказ от договор

Попълнете разпечатания формуляр, който е приложен към поръчката, или неговата електронна алтернатива тук..

Можете да върнете продукти, или да се откажете от договор, без да посочвате причини, до 60 дни от датата на покупката.

Box

Внимателно опаковайте продуктите, които изпращате

Ако е възможно, изпратете върнатите стоки в оригиналната опаковка, заедно с разпечатания формуляр за връщане. Ако не разполагате с печатната версия, попълнете онлайн формуляра тук).

Опаковайте стоките така, че да не могат да бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехките предмети.

Return

Изберете удобен метод за връщане

Изберете една от опциите по-долу за изпращане на стоките обратно. За пратката ще дойдем до Вашия дом или офис, също така можете да я върнете с куриерските фирми Спиди и Еконт.

Всички възможности за връщане са безплатни.

Bank

Изчакайте възстановяването на сумата

Можете да очаквате сумата за върнатите продукти по сметката си до 14 дни от обратната доставка на пратката в нашия склад.

За продукти с големи размери (над 30кг. и най-дълга страна повече от 60см )

Попълнете формуляра по същия начин като при продуктите с обикновен размер, в последната стъпка с избора на транспорт се свържете с нас.

За планиране на транспорт на стоки с големи размери се обърнете към нашия екип за обслужване на клиенти.
Имейл: info@kulina.bg

Връщане на стоки/рекламация - обща информация

  • Ако опаковката ил ипродуктите са видимо повредени при транспорт, моля, направете снимки преди и след разопаковането и ни ги изпратете по имейл най-късно до 24 часа на info@kulina.bg. Като алтернатива можете да запазите снимките като прикачен файл, когато попълвате онлайн формуляр за отказ от договор.
  • Премахнете оригиналния етикет за доставка или върху него залепете новия, така че оригиналният да не се вижда.
  • Статуса на своята рекламация можете да проследите в приложението Retino. Ако сте попълнили онлайн формуляр за връщане/рекламация, линк за проследяване на Вашия казус и директна комуникация с нашия отдел за обслужване на клиенти, ще получите веднага. В случай, че използвате разпечатания формуляр, който е приложен към всяка поръчка, ще получите линк за проследяване, след като пратката бъде доставена на нашия склад .
  • В случай, че сте платили предварително (с карта, банков превод, Google Pay, Apple Pay) сумата ще бъде възстановена на сметката, от която е извършено плащането. В случай на наложен платеж, ще преведем сумата по сметката, която посочите във формуляра. При всеки случай не по-късно то 14 дни от доставката на върнатите стоки в нашия склад.
  • Процедурата за връщане е включена в общите условия.

Изберете си комфортен начин за връщане

DPD

Вземане от адрес от куриер на DPD

Още По-малко

Поръчайте обратно вземане онлайн тук. Ако изберете вземане от адрес, етикетът за доставка ще въде доставен и залепен от куриера.

В деня на вземането ще получите SMS с уточнения час на пристигане.

Вземането на доставката от куриер на DPD е безплатно.

Kulina

Изпращане по друг начин

Още По-малко

FROGMAN s.r.o. - Speedy
KULINA Group a.s.

22736F
bul. Bulgaria №310
7000 Russe
Bulgaria 
(таксата за куриерската услуга е за ваша сметка)

или

BG eCont
KULINA Group a.s.

Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman - 22736F
бул. Липник 106
7000 Русе, Bulgaria
(таксата за куриерската услуга е за ваша сметка)

Изпратете ни разписка за транспорта на info@kulina.bg, ние ще Ви възстановим разходите за доставката.

Връщане и рекламация - онлайн формуляри

В първата стъпка изберете какъв казус искате да отворите. За създаването на казус ще са Ви нужни номера на поръчката и имейла, който сте въвели при поръчката.

 

Често задавани въпроси

Трябва ли да платя връщането на стоките за своя сметка?

Предоставяме първокласни услуги, дори и при връщане на стоки. Ако изберете вземане от адрес с куриер на DPD, обратната доставка ще е безплатна за Вас.
Ако решите да използвате друг превозвач, изпратете ни копие от разписката и ние ще Ви възстановим разходите.

След колко време ще получа обратно сумата за върнатите продукти?

В случай, че сте платили предварително (с карта, банков превод, Google Pay, Apple Pay) сумата ще бъде възстановена на сметката, от която е извършено плащането. В случай на наложен платеж, ще преведем сумата по сметката, която посочите във формуляра. При всеки случай не по-късно то 14 дни от доставката на върнатите стоки в нашия склад.

Как да опаковам стоките и какво трябва да съдържа пратката?

Ако е възможно изпратете върнатите стоки в оригиналната опаковка, заедно с разпечатан формуляр за връщане (ако вече нямате разпечатания формуляр, попълнете онлайн версията тук).

Опаковайте стоките така, че да не бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехите предмети.

Какво да направя ако не съм получил/а парите си до 14 дни от връщането на стоките?

Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на имейл info@kulina.bg, незабавно ще проверим случая.

Как да процедирам ако съм получил/а нещо различно, или нещо липсва?

Информирайте ни като попълните формуляра в приложението Retino, който ще намерите на страницата ни тук и изберете подходящия тип казус. Ще се свържем с Вас възможно най-скоро, за да разрешим възникналата ситуация.

Не намерихте това, което търсите?
Всичко за пазаруването в KULINA