Връщане на стоки

Процедура за рекламация

Връщането на стоки никога не е било по-лесно! Имате възможност да се откажете от договор в рамките на 60 дни от покупката, без да посочвате причина. Как?

 

За продукти с обикновени размери (до 30кг. и най-дългата им страна до 60 см.)

Pencil

Попълнете формуляр за рекламация

Попълнете електронен формуляр за рекламация&nbspтук.

Box

Внимателно опаковайте продуктите, които изпращате

Изпратете ни обратно стоките за рекламация. Ще сме благодарни, ако в пратката сложите номера на поръчката или Вашето име (достатъчно е написано на хартия), за идентифициране на пратката възможно най-бързо.

Опаковайте стоките така, че да не могат да бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехките предмети.

Return

Изберете удобен метод за връщане

Изберете една от опциите по-долу за изпращане на стоките обратно. За пратката ще дойдем до Вашия дом или офис, също така можете да я върнете с куриерските фирми Спиди и Еконт.

Всички възможности за връщане са безплатни.

Bank

Изчакайте резултата от рекламацията

Рекламацията Ви ще разрешим до 30 дни. Ще направим всичко възможно да го направим колкото може по-бързо. В случаите, когато не сме зависими от производителя, можете да очаквате обработка на рекламацията до една седмица.

За продукти с големи размери (над 30кг. и най-дълга страна повече от 60см )

Попълнете формуляра по същия начин като при продуктите с обикновен размер, в последната стъпка с избора на транспорт се свържете с нас.

За планиране на транспорт на стоки с големи размери се обърнете към нашия екип за обслужване на клиенти.
Имейл: info@kulina.bg

Връщане на стоки/рекламация - обща информация

  • Ако опаковката ил ипродуктите са видимо повредени при транспорт, моля, направете снимки преди и след разопаковането и ни ги изпратете по имейл най-късно до 24 часа на info@kulina.bg. Като алтернатива можете да запазите снимките като прикачен файл, когато попълвате онлайн формуляр за рекламация.
  • Ако изпращате пратката в наш кашон, моля премахнете оригиналния етикет за доставка или върху него залепете новия, така че оригиналният да не се вижда.
  • Статуса на своята рекламация можете да проследите в приложението Retino. Ако сте попълнили онлайн формуляр за връщане/рекламация, линк за проследяване на Вашия казус и директна комуникация с нашия отдел за обслужване на клиенти, ще получите веднага. В случай, че използвате разпечатания формуляр, който е приложен към всяка поръчка, ще получите линк за проследяване, след като пратката бъде доставена на нашия склад.
  • Процедурата за рекламация е включена в общите условия.

Изберете си комфортен начин за връщане

DPD

Вземане от адрес от куриер на DPD

Още По-малко

Поръчайте обратно вземане онлайн тук. Ако изберете вземане от адрес, етикетът за доставка ще въде доставен и залепен от куриера.

В деня на вземането ще получите SMS с уточнения час на пристигане.

Вземането на доставката от куриер на DPD е безплатно.

Kulina

Изпращане по друг начин

Още По-малко

Западна промишлена зона
Inout/Pactic/Frogman - 22736F
ЗПЗ, бул. 3-ти март 44
7000 Pyce
Bulgaria

(таксата за куриерската услуга е за ваша сметка)
Изпратете ни разписка за транспорт info@kulina.bg , ние ще Ви възстановим разходите за доставката.

Връщане и рекламация - онлайн формуляри

В първата стъпка изберете какъв казус искате да отворите. За създаването на казус ще са Ви нужни номера на поръчката и имейла, който сте въвели при поръчката.

 

Често задавани въпроси

Трябва ли да платя връщането на стоките за своя сметка?

Предоставяме първокласни услуги, дори и при връщане на стоки. Ако изберете вземане от адрес с куриер на DPD, обратната доставка ще е безплатна за Вас.
Ако решите да използвате друг превозвач, изпратете ни копие от разписката и ние ще Ви възстановим разходите.

Колко време отнема обработката на рекламация?

Вашата рекламация ще обработим до 30-дневен срок от доставката на стоките в нашия склад.

Как протича рекламацията?

Изпратете ни продукта безплатно с куриер на DPD.
Можете да следите статуса на казуса в приложението Retino. Линк за проследяване и следваща информация ще получите при създаването на казуса.

Как да опаковам стоките и какво трябва да съдържа пратката?

Ако е възможно изпратете върнатите стоки в оригиналната опаковка, заедно с разпечатан формуляр за връщане (ако вече нямате разпечатания формуляр, попълнете онлайн версията тук).
Опаковайте стоките така, че да не бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехите предмети.

Не намерихте това, което търсите?
Всичко за пазаруването в KULINA