Рекламация

Процедура за рекламация

Връщането на стоки никога не е било по-лесно! Имате възможност да се откажете от договор в рамките на 60 дни от покупката, без да посочвате причина. Как?

За продукти с обикновени размери (до 30кг. и най-дългата им страна до 60 см.)

Pencil

Попълнете формуляр за рекламация

Попълнете електронен формуляр за рекламация тук.

Box

Внимателно опаковайте продуктите, които изпращате

Изпратете ни обратно стоките за рекламация. Ще сме благодарни, ако в пратката сложите номера на поръчката или Вашето име (достатъчно е написано на хартия), за идентифициране на пратката възможно най-бързо.

Опаковайте стоките така, че да не могат да бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехките предмети.

Return

Изберете удобен метод за връщане

Изберете една от опциите по-долу за изпращане на стоките обратно. За пратката ще дойдем до Вашия дом или офис, също така можете да я върнете с куриерските фирми Спиди и Еконт.

Всички възможности за връщане са безплатни.

Bank

Изчакайте резултата от рекламацията

Рекламацията Ви ще разрешим до 30 дни. Ще направим всичко възможно да го направим колкото може по-бързо. В случаите, когато не сме зависими от производителя, можете да очаквате обработка на рекламацията до една седмица.

За продукти с големи размери (над 30кг. и най-дълга страна повече от 60см )

Попълнете формуляра по същия начин като при продуктите с обикновен размер, в последната стъпка с избора на транспорт се свържете с нас.

За планиране на транспорт на стоки с големи размери се обърнете към нашия екип за обслужване на клиенти.
Имейл: info@kulina.bg

Връщане на стоки/рекламация - обща информация

  • Ако опаковката ил ипродуктите са видимо повредени при транспорт, моля, направете снимки преди и след разопаковането и ни ги изпратете по имейл най-късно до 24 часа на info@kulina.bg. Като алтернатива можете да запазите снимките като прикачен файл, когато попълвате онлайн формуляр за рекламация.
  • Ако изпращате пратката в наш кашон, моля премахнете оригиналния етикет за доставка или върху него залепете новия, така че оригиналният да не се вижда.
  • Статуса на своята рекламация можете да проследите в приложението Retino. Ако сте попълнили онлайн формуляр за връщане/рекламация, линк за проследяване на Вашия казус и директна комуникация с нашия отдел за обслужване на клиенти, ще получите веднага. В случай, че използвате разпечатания формуляр, който е приложен към всяка поръчка, ще получите линк за проследяване, след като пратката бъде доставена на нашия склад.
  • Процедурата за рекламация е включена в общите условия.

Изберете си комфортен начин за връщане

DPD

Вземане от адрес от куриер на DPD

Още По-малко

Поръчайте обратно вземане онлайн тук. Ако изберете вземане от адрес, етикетът за доставка ще въде доставен и залепен от куриера.

В деня на вземането ще получите SMS с уточнения час на пристигане.

Вземането на доставката от куриер на DPD е безплатно.

Kulina

Изпращане по друг начин

Още По-малко

за KULINA Group a.s.
Инаут Трейд ООД | Pactic | Frogman - 22736F
бул. Липник 106
7000 Русе
Bulgaria
(таксата за куриерската услуга е за ваша сметка)

Изпратете ни разписка за транспорта на info@kulina.bg, ние ще Ви възстановим разходите за доставката.

Връщане и рекламация - онлайн формуляри

В първата стъпка изберете какъв казус искате да отворите. За създаването на казус ще са Ви нужни номера на поръчката и имейла, който сте въвели при поръчката.

 

Често задавани въпроси

Трябва ли да платя връщането на стоките за своя сметка?

Предоставяме първокласни услуги, дори и при връщане на стоки. Ако изберете вземане от адрес с куриер на DPD, обратната доставка ще е безплатна за Вас.
Ако решите да използвате друг превозвач, изпратете ни копие от разписката и ние ще Ви възстановим разходите.

Колко време отнема обработката на рекламация?

Вашата рекламация ще обработим до 30-дневен срок от доставката на стоките в нашия склад.

Как протича рекламацията?

Изпратете ни продукта безплатно с куриер на DPD.
Можете да следите статуса на казуса в приложението Retino. Линк за проследяване и следваща информация ще получите при създаването на казуса.

Как да опаковам стоките и какво трябва да съдържа пратката?

Ако е възможно изпратете върнатите стоки в оригиналната опаковка, заедно с разпечатан формуляр за връщане (ако вече нямате разпечатания формуляр, попълнете онлайн версията тук).
Опаковайте стоките така, че да не бъдат повредени при транспортиране. Използвайте вестници или аерофолио за по-крехите предмети.

Не намерихте това, което търсите?
Всичко за пазаруването в KULINA